Ալեքս Հովսեփյան տխուր ծիրանենի

Կար չկար մի ծիրանենի կար, այդ ծիրանենին շատ տխուր է,որովհետև մյուս ծառներին այգեպանը ջրում է բայց նրան չի ջրում։

Բայց մի տարօրինակ բան կար, որ մյուս ծառներին այգեպանը ջրում է շատ ուշ է աճում ծիրանը,իսկ տխուր ծիրանենին, որ չեն ջրում,

նա ավելի շատ է ունենում ծիրան,մի օր գալիս են ծառերը բացահայտելու, ամենատարօրինակը տխուր ծիրանենին էր որ նշանակել էին,եկավ գիտնականը և տխուր ծիրանենին ամեն ինչ պատմեց որ այգեպանը մյուս ծառներին ջրում է իսկ ինձ չի ջրում,պատմեց տխուր ծիրանենին ամեն ինչ պատմեց,և գիտնականը հարց տվեց․

-Որ քեզ չեն ջրում, ինչպե՞ս է, որ դու ունենում ես ծիրան և ,որ մյուսներից ավելի շատ ծիրան ունես,,ես այդ հարցին չեմ կարող պատասխանել որովհետև չգիտեմ այդ հարցի պատասխանը։ գիտնականը կարդում էր գիրք և գրքում գրված է որ տխուր ծիրանենու մասին, գիտնականը զարմացած նայում էր տխուր ծիրանենուն և ուրախ ասում է տխուր ծիրանենի դու ընդունված ես գինեսի գրքում, տխուր ծիրանենի ուրախությունից լաց է լինում իսկ մյուսները տխուր ծիրանենիներ, իսկ  տխուր ծիրանենին դարձավ ուրախ ծիրանենի և նա ասաց տեսնում ես այգեպան ես լիքը ծիրանենի ունեմ իսկ մյուսները դեռ չունեն Աստված ձեզ պատժեց այգեպան և ծառներ,ուրախ ծիրանենուն տեղափոխեցին մի վայր նա ազատվեց այն չար ծառներից, որ ուրախ ծիրանենուն վիրավորում եին և ասում այգեպանը մեզ շատ է սիրում, այդ այգու մեջ, որ տարել եին ուրախ ծիրանենուն, մեջ կար բարի այգեպան այդ այգեպանը ջրում էր նրան  և նրա հետ ուրախանում, մարդիկ գալիս եին այգի ուրախ ծիրանենու համար նրա հետ նկարվում և  ամեն մեկը իր հետ գալուց ուրախ ծիրանենու մոտ բերում են մեծ տարայով ջուր օրական ուրախ ծիրանենին ունենում է 50 ծիրան այդպես վերջացավ տխուր ծիրանենու հորինուկը և ինչու  ոչ որախ ծիրանենու հորինուկը։ Ես մեկ բան եմ  ուզում կատարվի աշհխարում մարդիկ չլինեն  չար չլինեն սոտասան չլինեն այգեպանի պես որ չեր սիրում ուրախ ծիրանենուն չլինեն այն ծառների պես, լինել բարի ընկերասեր տխուր ծիրանենու նման և այգեպանի նման։  Հորինուկից դուք հասկացաք որ պետք չե լինել չար խորթ և միայն գեղեցիկ ծառերին սիրել ամենինչ գեղեցիկով չի կարևորը որ նրա հոգին լավը լինի եթե լինի այսպիսի դեպք դուք անպայման կհիշեք իմ այս փոքրիկ հորինուկը և կլինեք բարի և  կ օգնեք,եթե տեսնում եք ինչ ,որ մի մարդ ունի օրինակ մեքենա իսկ մյուս չունի,այդ մարդը ծաղրում է մյուսի վրան որ չունի նա մեքենա անպայման կհիշեք  իմ հորինուկը։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով