Աչքերի գանգատ

 

Ջաննի Ռոդարի
Գիտե՞ք, որ աչքերն էլ են գանգատվում: Չե՞ք հավատում: Մի անգամ իմ
բախտը բերեց, ես կարողացա լսել, թե ինչպես են նրանք բողոքում:
— Ոչ ոք չգիտի,-տրտնջում էին նրանք,-թե ի՜նչ մեղք ենք մենք, խեղճ ենք մենք:
Արդեն մի քանի դար է՝ մեր կյանքն անտանելի է: Մենք միշտ տեսնում էինք, որ
Արեգակը պտտվում է Երկրի շուրջը: Բայց հայտնվեցին Կոպերնիկոսն ու Գալիլեյը
և ապացուցեցին, որ ես 8 սխալվում եմ, ամեն ինչ հակառակն է՝ Երկի՛րն է
պտտվում Արեգակի շուրջը: Նայում էինք ջրի մեջ և տեսնում, որ նա մաքուր է ու
թափանցիկ: Բայց հայտնվեց մի հոլանդացի Լևենգուկ, մանրադիտակ ստեղծեց և
պարզվեց, որ մի կաթիլ ջրում ավելի շատ կենդանի էակ կա, քան ամենամեծ
գազանանոցում: Հիմա էլ, տե՛ս, գիշերը նայում ենք երկնքին, ա՜յ այնտեղ՝ վերև:
Երկինքը սև է, ինչպես կասկածներն են լինում: Ամեն ինչ մեզ համար պարզ է, ախր
մենք հրաշալի ենք տեսնում: Բայց դուրս է գալիս, որ մենք էլի սխալվում ենք: Մեզ
մոտեցնում են աստղադիտակին, որն ուղղված է դեպի երկինք: Դե երկինք է էլի՝ իր
լուսնով, աստղերով: Ու հանկարծ մենք տեսնում ենք, որ այնտեղ միլիոնավոր
աստղեր կան: Այնպես որ՝ հիմա ուզենք թե չուզենք, ապացուցված է, որ մենք ամեն
ինչ սխալ ենք տեսնում: Երևի լավ կլինի, որ մենք անցնենք թոշակի:
— Կեցցե՛ք: Բայց առանց աչքերի ո՞վ է դիտելու մանրադիտակներով,
աստղացույցներով:
47
Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Դուրս գրի՛ր անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ:
Գանգատ-բողոք ։

 

2. Քո կարծիքով՝ քո աչքերն ինչի՞ց կբողոքեն:
Իմ կարծիքով իմ աչքերը կբողոքեն նրանից  որ ես  ամեն օր որ գալիս եմ միշտ պետք է երգեմ էտ մարդկանց գլուխը արդեն ել չկա այսքան։ Իսկ ի՞նչն է ամենագեղեցիկ բանը, որ երբևէ տեսել են քո աչքերը:
Ամենագեղեցիկ բանը, որ իմ աչքերը տեսել են դա Վրաստանի դրոշն է մե՜ծ և իմ մայրիկն և Ամերիկայի մոստն և մեր ամբողջ Հայաստան, Երևանը և Վրաստանը։
4. Աչքերիդ անունից քո մեկ օրվա մասին պատմի՛ր:
Բարև ձեզ, ես Ալեքսի աչքերն եմ,ես այսօր Ալեքսի մեկ օրվա մասին կպատմեմ։ Ալեքսը երևի պատմեց,  որ ինքը իր երգով տարավ իմ գլուխը,դա ճիշտ է նա գալիս է տուն երգում է իր երգը անգլերեն և հայերեն։ Գնում է բակ ֆուտբոլ խաղալու հետո գնում է խանութ պաղպաղակ գնելու,ես Ալեքսից շատ գոհ եմ ,նա շատ լավ է երգում ,ուղղակի ամեն օր նույն երգն է երգում, ահա թե ինչ երգ է երգում Ալեքսը։

 

 

 

Երգի բառերը

I just wanna make artRead books and just find someoneWho likes me enough to kiss my faceI wanna explore with him and visit old bookstoresAnd cute little things, like drink smoothies at near cafes
Oh, oh, ohDrink smoothies at near cafesOh, oh, oh
Oh, future lover, I hope it all comes naturallyI hope our love is quiet outside, but loud inside, oh, babyOh, future lover, this song I wrote for youThis song I wrote for you my future lover
I decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look good
It’s like a daydream, but I got some other, better plansI wanna scream and shoutMy heart caught in chainsCold heart, cold hands, fire in my veinsFire in my veins, heart in chainsI’m a volcano that is going to explode in a sec’I’m so hypnotized by someone that I’ve never ever metDon’t wanna forget, am I dreaming yet?Poetic dream, I don՚t want it to end, ohThree minutes making impossible plansSeven minutes of unnecessary panic attacksHere I go with the coldest handsHere I go with still no plans oh, still no plansI can’t cool off, no, I can’t relaxLord, what I’m gonna do my pain just attacksI still have the coldest handsOh my Lord, my LordMy pain, my panic attacks, oh
I decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look goodI decide to be good, do good, look good
Ու դու ինձնից հեռուԼքված ես հեռու, հեռու ես դուԵրազումս ես ու դու էինք լուռՄոլորվում էինք հեռու — հեռու հեռվում
https://youtu.be/Co8ZJIejXBA

 

 

4

Ալեքս իմ ու ընկեր Անահիտի համար կերգե՞ս-իհարկե, ա՛չք ջան։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով